תקנון ותנאי שירות

הגדרות:
  1. האתר: אתר האינטרנט https://fugu.co.il (להלן "האתר")
  2. החברה: פוגו יפן בע"מ
  3. המוצרים:נעליים, פריטי לבוש ומוצרים אחרים (להלן "מוצרים") המופיעים באתר ומוצעים למכירה לקהל הגולשים
מידע כללי:
  1. האתר הינו אתר אינטרנט המשמש לרכישת מוצרים. לכל בירור ניתן לפנות במייל: info@fugujapan.com
  2. התקנון מתייחס ופונה לנשים וגברים כאחד
  3. ביצוע רכישה באתר מהווה הסכמה לכתוב בתקנון
  4. תקנון האתר משתנה ומתעדכן מפעם לפעם ללא התרעה מוקדמת על כך
  5. האתר משתדל להציג תמונות מדויקות של המוצרים ככל הניתן אך החברה מצהירה כי התמונות משמשות להמחשה בלבד 
  6. המחירים באתר כוללים מע״מ על פי חוק, אולם אינם כוללים את דמי המשלוח המתווספים להזמנה
  7. החברה אינה מתחייבת להחזיק מלאי של כל המוצרים שתמונותיהם מופיעות באתר
  8. האתר רשאי לעדכן את מחירי המוצרים ועלויות משלוח ללא הודעה מוקדמת
  9. האתר לא יעשה כל שימוש בפרטי לקוחות שנרשמו לאתר
  10. צוות האתר עושה את כל המאמצים להציג ללקוחותיו את המידע הכי מדויק, אולם לעיתים ישנם אי דיוקים שנעשו בשוגג ובתום לב
  11. במידה ולקוח/ה הזינ/ה פרטים שגויים בעת ביצוע ההזמנה, החבילה עשויה לחזור לחברה. החברה תיצור קשר עם הלקוח/ה על מנת לשלוח את החבילה מחדש ועל חשבון הלקוח/ה, ולכן ייתכנו עיכובים בזמני המשלוחים
  12. אישור סופי עבור ההזמנה יתבצע רק לאחר בדיקה כי המוצרים שהוזמנו אכן קיימים במלאי וזמינים למשלוח. במקרה בו המוצר או המוצרים אינם קיימים במלאי, יהיה הלקוח/ה זכאי/ת להחזר כספי או החלפה למוצר אחר באותו שווי מחיר
  13. יש להשתמש במוצרים רק למטרה שלשמם הם נועדו
  14. החברה אינה אחראית לכל שימוש שנעשה במוצר שלא לפי הוראות הכביסה או כל שימוש אחר במוצרים
  15. אחריות ניתנת לשלושה חודשים על פגמים בייצור. במידה ונתקלתם בבעעיה בנעליים אל תהססו ליצור איתנו קשר.
  16. החברה אינה אחראית לעיכוב במשלוחים עקב גורמים שאינם בשליטתה, כדוגמת: שביתות, חגים, מועדים, אסונות טבע, מלחמה, או תקלה במחשב שמשבשת את השלמת ההזמנה
  17. בהרשמה לאתר המשתמש/ת מסכים/ה לקבל מהחברה חומר פרסומי כדוגמת מיילים, הודעות סמס ומידע על מבצעים ומכירות. הלקוח/ה יכול/ה להסיר עצמו/ה מרשימת התפוצה לפי ההנחיות בתחתית המייל ובסיום המסרון
  18. עם ביצוע הרכישה מוותר/ת הלקוח/ה על כל תביעה לפיצוי בגין נזקי גוף ו/או רכוש שייגרמו חלילה, במישרין או בעקיפין, משימוש במוצר
זמני אספקה:
  1. המשלוח נשלח לכתובת שצוינה בעת ביצוע ההזמנה
  2. חשבונית תשלח במייל ללקוח/ה לפי הפרטים שהוזנו בעת ביצוע ההזמנה
  3. במידה וישנו שינוי במקום או במועד האספקה, על הלקוח/ה ליידע את החברה על כך
  4. ימי העסקים: ראשון, שני, שלישי, רביעי, חמישי. ערבי חג, חגים, מועדים, שישי ושבת אינם ימי עסקים.
שיטות משלוח מפורטים בעת ביצוע ההזמנה וטרם ביצוע התשלום.  הערות: - דואר רשום נשלח עם חברת דואר ישראל ומגיע עד לסניף הדואר הקרוב לביתכם או לנקודת איסוף . המשלוח יצא מאיתנו עד 5 ימי עסקים ויגיע אל סניף הדואר הקרוב אליכם עד 14 ימי עסקים. - משלוח אקספרס עם שליח נשלח עם חברת שליחויות חיצוני ומגיע לכתובת שהוזנה בעת ההזמנה. המשלוח יצא מאיתנו עד 2 ימי עסקים ויגיע לכתובת שהוזנה עד 5 ימי עסקים *בתקופות עומס כגון חגים וחגי מכירות אונליין - עד 7 ימי עסקים. על מנת להבטיח מסירה בזמן יש להיות זמינים במספר הטלפון שהשארתם במעמד ההזמנה. - ייתכנו עיכובים במשלוחים באזור רמת הגולן ואזור המשולש טירה וטייבה יכול לקחת עד 7 ימי עסקים. מדיניות פרטיות:
  1. בעת ביצוע ההזמנה הלקוח/ה מסכים/ה לכל תנאי התקנון ותנאי רכישה. מסירת הפרטים האישיים של הלקוח/ה בעת ביצוע ההזמנה נעשים מרצונו/ה ובהסכמתו/ה.
  2. החברה אינה שומרת את מספרי כרטיסי האשראי של הלקוחות. הסליקה נעשית באופן מאובטח דרך חברת האשראי.
  3. אפשרויות תשלום באתר: באמצעות כרטיס אשראי באופן מאובטח, ובאמצעות PayPal.
  4. ניתן לשלם בכרטיס אשראי גם בטלפון 0548283533
  5. לתשלומי ביט או פייבוקס אנא שלחו הודעת ווטסאפ לטל - 0548283533
החלפות: החלפה ניתנת עד 14 יום מיום קבלת המשלוח ובתנאי שהמוצרים חדשים ולא נעשה בהם כל שימוש.  החלפה תתבצע באמצעות שירות שליחים בעלות 49 ש"ח אשר יבצע את ההחלפה עבורך ובדלת ביתך. ניתן להחזיר פיזית במחסן בת״א (בתיאום מראש בלבד - טלפון: 054-8283533).
החזרות: החזרות ניתנות עד 14 ימים מיום קבלת המשלוח ובתנאי שהפריטים חדשים ולא נעשה במוצרים כל שימוש. ניתן לבצע החזרה פיזית במחסן בת״א (בתיאום טלפוני: 054-8283533), או באמצעות דואר שליחים בעלות 35 ש"ח.
במידה והלקוח קיבל את המוצר במשלוח ללא עלות (משלוח חינם) זיכוי בגין המוצר יתבצע בניכוי דמי המשלוח ששולמו בסך 19 ש"ח